Artiklite arvustamiseks on foorum, mis toimib ka külalisteraamatuna.
Püha Joosepi Vaimu Järgijate kogudus. Autor: Püha Isa Tuts
Kuidas inimene avastab, et tema jumal on Püha Joosep? Autor: Wäle Põder
Sissejuhatus vägiaegruumi Autor: Türgi Mahvia
Suure Püha Joosepi oletatav suhe meie taustsüsteemiga Autor: Wäle Põder
Pühad raamatud. Autor: Türgi Mahvia
Lisa artiklile "Vägitykkidest".Autor: James
Püha Joosepi Vaimu Järgijate kogudus.
Püha Joosepi ära tundmine oli suur õnn, mis saadab meid
elu lõpuni. Kahjuks on Püha Joosepi vägi nii võimas,
et seda pelgavad ka kõige tugevamad. Püha Joosepi maine keha on
põgenenud Tõe eest praeguseks juba 15 aastat. Tema põgenemine
jätkub tõenäoliselt elu lõpuni. Viimased aastad on
maine keha põgenenud Soome Vabariiki ja tänu sellele ma pühitsen
Soome Vabariigi Pühaks Maaks. Lähemalt võib Soomest rääkida
Türgi Mahvia, kes on meil maakeraspetsialistiks.
Wäle Põder, kes on saanud Jumalalt kõige selgemaid ilmutusi,
on ammu tunnistatud vaimselt puudulikuks. Tema tõetruud pildid Jumala
enda väe ilmumisest meie sekka ei pea teid aga ilmtingimata ära ehmatama.
Kohati on jumalik tõde nii ränk, et seda ei tohi ja ei saagi muudmoodi
väljendada. Ma olen igavesti õnnistanud selle vapra usukannataja,
kes oma ränga koorma tõttu on olnud juba pikki aastaid alkoholikuradi
küüsis.
Minu enda nägemused Pühast Joosepist ei ole muidugi sugugi tähtsusetumad.
Elan arusaamises, et Püha Joosep on kõige võimsam ja minu
jaoks ainuke Jumal. Püha Joosep on niivõrd kõikehõlmav,
et ma ei võrdleks meie usulist liikumist ühegi teise usulise liikumisega.
Elades kristlikus ühiskonnas, oleme pidevate meelepetete küüsis.
Maailmas, mis on täis lõpmatuid ahvatlusi, on minu jaoks aga kõige
meelepärasem justnimelt teenida Jumalat, kes mulle kõike seda lubab.
Kõigi Pühajosepiinlaste suurimaks sooviks on peale oma maist elu
rännata Ihastesse. Ihaste on poolmüstiline maa, kus saame rahuldatud
kõik oma ihad. Ihaste kohta oskab rohkem rääkida jällegi
meie maakeraspetsialist. Seni kui meile on aga aega antud elada siin viletsas
maailmas, on parimaks mooduseks oma elu elada teenides Püha Joosepit.
Pole olemas midagi rõõmustavamat, kui käia palverännakutel
Ihastes, laulda Püha Joosepi tiigi ääres pühasid laule,
ja tarbida püha jooki Rumm. Rummi ma tunnistan pühaks joogiks, sest
Rummi juues tunnetame me Püha Joosepi väge eriti võimsalt
ja uhkelt. Ja uskuge inimesed, kes te seda loete, mis ma olen kirja siia pannud.
Kui te kasvõi kordki elus pole Püha Joosepi Vaimu Järgijatega
Püha Joosepi tiigi ääres joonud Püha Jooki Rummi ja rääkinud
meie preestritega Pühast Joosepist endast, pole teie elu elamist väärt
mitte üks raas.
Oo Püha Joosep Sa oled minu jumal.
Autor: Püha Isa Tuts
Algusesse
Kuidas inimene avastab, et tema jumal on Püha Joosep?
Siinkohal tahaksin valgust heita sellele, miks siis teatud jumala poolt väljavalitud inimesed on sattunud tegelema millegi sellisega, mida muidu ükski vaimselt terve inimene naljalt ei teeks. Kõik Püha Joosepi järgijad on enne pühitsemist olnud vägagi otstarbekohaselt käituvad ühiskonna liikmed ja ega nad väljaspool usuelu praegugi teist muljet jäta. Kui te olete harjunud arvama, et usu poole pöördutakse kas suures hädas või lihtsalt selle pärast, et midagi targemat pole teha ja silmaring ka ei võimalda, unustage see kõik Püha Joosepi puhul ära.
Nürimeelne inimene püha Joosepi kummardajaks ei kõlba. Mõistlikud isikud on alati skeptilised kõige usuga seonduva suhtes. Miks ka mitte kõige muu suhtes võtta kahtlev seisukoht? Kui kaugele võib oma kahtlustes minna? Vägagi kaugele. Inimese meeled on piiratud, nii ei saa me väita, et mõistame midagi täielikult. Ma võin taburetti näha ja katsuda, isegi haista, miks mitte ka maitsta, kuulda selle kolinat ning isegi sellel istuda, kuid ei saa kindel olla, et need on lõplikud võimalused. Juba ammu on avastatud nähtusi, mida otseselt tajuda pole justnagu võimalik. Ka usume me väga paljude taburettide olemasolusse, ilma et kunagi neid näinud oleks. See on asja "mõistuslik" külg. Maailm koosnebki usust, meie suhe ümbritsevaga on väga paindlik ja nõnda on väide "jumalat ei ole olemas" sama totter kui "jumal on kindlasti olemas". Kas taburet on üldse taburet? Püha Joosepi teooria kohaselt on isegi nõidumine võimalik, seega tahan siinkohal mainida, et usuvärgiga pulli teha ei ole mõtet. Olgu, võimalik äravalitu vabastab oma vaimu ja hakkab skeptikuks. Kui pähe on tekkinud sarnased paradoksid nagu "kõik on võimalik, kuid mitte midagi pole võimalik lõpuni tõestada" on vaim valmis.
Ma pakun, et inimese mõtestatud tegevus koosneb suuresti valikutest. Kui inimene on hakanud ümbritseva olemust veidi laiemalt uurima, võib valikute tegemine osutuda keeruliseks, on ju olemas kasvatus, ühiskonna surve jne. Oma põhimõtete järgimine võib kujuneda raskeks ja kurnavaks. Inimene on karjaloom, nõnda pole midagi imestada, kui otsitakse tuge teistelt endasarnastelt. Kui jumalale sobib, võib kokku sattuda näiteks Püha Joosepi vaprate järgijatega. Nüüd piisab ilmutusest, imest või lihtsalt Püha Joosepi nägemisest, et otsata Püha Joosepi Vägi ennast tunda annaks. Kuna selle väe allikas on suuresti "väljaspool" meie oletatavat võimete piiri, võib selline "kõrvaltvaataja" vägi võimaldada suuremat selgust, kui oodata oskaks. Püha Joosepi Vaimu järgijatel ei ole eluks kindlat retsepti, igaüks avastab selle Püha Joosepi üüratu väe abil ise. Need ideed mis praegu meie koguduses maksvad on, ei ole mitte midagi ainuõiget või jäävat. Lihtsalt hetkel on antud ideoloogia kõigile vastuvõetav või selgekstehtav ja töötab. See on siis kõigi koguduse liikmete Püha Joosepi ja muu maailma tõlgendamisviiside ühisosa. Nüüd peaks kõnealune isik endale selgeks tegema, kas tal ÜLEÜLDSE on jumalat vaja ja kui on, siis kas see jumal võiks olla Püha Joosep. Siinkohal jagavad selgitust meie tublid usklikud, kellest võimalikult paljudega oleks mõistlik suhelda. Nagu vist juba arusaadav, iga Püha Joosepi Vaimu järgija näeb maailma asju tänu oma loomulikule piiratusele veidi erinevalt, kuid julgen väita - KINDLASTI selgemalt ja laiahaardelisemalt kui nii mõnigi papp kirikunurgas, suhtugu ta minusse mõistvalt.
Kui nüüd on Püha Joosepi otsata vägi heaks kiidetud, jääb üle vaid pühitsemise rituaal. Selleks on tarvilikud üks pühamees ning üks soovitaja, sest me ei või lubada igatsugu aferiste oma Suure Jumala lähedusse. Pühitsuse tulemusena, kui kõik on tehtud õigesti, peaks suur ports Püha Joosepi Väge vastse uskliku sisse tulema. Seda väge tuleb kasutada vastutustundlikult ja vennaskonna heaks peab ka vahel midagi tegema. Muuseas, Püha Joosep sallib teisi jumalaid enda kõrval. Kui inimene ei ole just juba enne mõne monoteistliku jumala kummardaja, on ta meie sekka teretulnud. Niisiis võib Püha Joosepi Vaimu järgija vabalt ka näiteks puuslikele ohvreid tuua, Püha Joosep ei pahanda.
Oo Püha Joosep, Oo!
Autor: Wäle Põder.
Mul kui maakera spetsialistil paluti kirjutada mõne sõnaga sellest
millest ma midagi teadma peaksin. Seega maakerast, sellest mis ja miks siin
toimub ja muidugi ka millal.
Algatuseks peaksin ma Teieni tooma väga hämmastava fakti - maakera
on ümmargune. Mitte küll ideaalselt kerakujuline kuid siiski ümmargune
selles mõttes, et hakates mingis suunas minema ei jõua Te iialgi
maailma lõppu. Tõsi Te ei jõua ka tiiruga algusesse tagasi
sest kohta kust alustasite oma rännakut pole enam olemas.
Traditsiooniliselt pistetakse maailm kolme mõõtmesse milleks
on pikkus, laius ja kõrgus ja mõned püüdlikumad lisavad
ka neljanda milleks on aeg. Mingil ajahetkel see võis niiviisi ollagi,
kuid vähemalt praegu kui ma seda kirjutan tuleks kindlasti lisada ka viies.
Selleks on Püha Joosepi vägi.
Ruumi mõõtmed pikkus, laius ja kõrgus on mõõdetavad
meetermõõdustikus
Aeg sekundites. Püha Joosepi vägi on mõõtmatu ja seetõttu
tuleks seda pidada ka kõige olulisemaks näitajaks asjade puhul.
Nagu kõikjal on ruum ja aeg on kõikjal ka vägi. Tõsi
ruumi ja aega on alati ühepalju kuid väge on erinevates ruumi ja
ajapunktides erineval hulgal. Näiteks eriti suurel hulgal esineb väge
13. oktoobri õhtul Püha Joosepi tiigi ääres. Ja muidugi
ei maksaks unustada Ihastet mis on konstantselt väga vägev paik.
Nagu Te kahtlemata kõik teate on Ihaste maailma kõige olulisem
punkt, sealt saavad alguse aeg ja ruum ja seal on isegi Jumala enda suveresidents.
Püha Joosepi suvekodu on koht kus aeg pole veel alanud, ruum pole veel
kõverdunud kuid väge on nagu putru. Iga õige Josepiinlane
külastab Ihastet ka oma maises elus nii tihti kui võimalik, et
end ette valmistada selleks mis tuleb pärast siitilmast lahkumist. Kõik
mis algab Ihastes ka lõpeb seal.
Kui keegi soovib Püha Joosepi maise kehaga lähemalt tutvuda pole
Tema leidmine kuigi keeruline. Teekonda tuleb alustada Ihastest, sealt sirgelt
Püha Joosepi tiigini ja otse edasi. Paastu ja palve abiga läbides
mingi maa jõuate Te paika mille nimi on Soome ja Püha Joosepi maine
keha seal elabki. Juba iidses ennustuses Kalewipojas kirjeldati Teda, tõsi
küll seal Põhja Targa nime all aga ilmselt polnud kirjanik piisavalt
hästi informeeritud. Kuna Kalewipoeg on esimene teadaolev kirjalik ülestähendus
Pühast Joosepist peaks selle raamatu ka pühaks kuulutama.
Käies kord palverännakul kohtusime vene narkaritega kes olid end
Ihaste ja Tiigi vahelisele alale vagunelamusse sisse seadnud. Ilmselge on ,
et mingis hämarolekus jõudis isegi selliste geneetiliste peldikuteni
mingi algeline äratundmine pühast väest.
Jah Püha Joosepi vägi on tõesti mõõtmatu!!!!!
Autor: Türgi Mahvia
Suure Püha Joosepi oletatav suhe meie taustsüsteemiga
Kõigepealt sellest, mida ma selle "meie taustsüsteemi" all praegu mõtlen. Andku mulle füüsikud-matemaatikud andeks, et toreda mõiste enda väljendamiseks pahupidi pöörasin, tundus lihtsalt sobiv sõna - "taustsüsteem" - äkki keegi arvab, et ma tark olen :-). Taustkeha oleks siis kõik, mis on ümbritsevast hoomatav või teadvustatav, selle koordinaadistik oleks siis pikkus-laius-kõrgus (pakuks keegi veel midagi?), mille mõõtühiku valite endale sobiva ja 0-punkt võite olla teie ise (tegelikult ei ole ju miskit punkti, aga vaatame seda umbes nii) ning aja mõõtmisviisist ei tahaks üldse rääkida. Valige sinna sekund või miski muu sobiv. Vat see olekski siis nii-öelda "siin ilmas". Tegelikult võiks omaette taustsüsteemina mõista ka üksikisiku maailmanägemust, ehk tegelikult küll mikro- ja makrokosmose vahelist suhet, mis väljendab "meie taustsüsteemi" piires seda isikut. Kuna isikuid tundub olevat palju ja nad paistavad omavahel tihedalt usu läbi seotud olevat, vaatleme siis seda nii-öelda "meie taustsüsteemi". Kunagi hiljem pühendan ehk mõne artikli ka isikute usuteooriale, praegu ütlen vaid, et inimest ei maksaks vaadelda vaid kui "sünnist surmani" eksisteerivat olevust, aga sellest tõesti hiljem.
Kui sellest "meie taustsüsteemist" ehk meie maailmast ainult aega vaadelda, siis võib pidada meie kulgemist kõiksuses lineaareks (minevik-tulevik), kuna meil ei ole väljaspool meie taustsüsteemi mingit vaatepunkti, et seda kulgemist kuidagipidi jälgida. Kui sinna lisada veel kolm mõõdet ehk meist sõltuv ja/või sõltumatu maailma muutumine ajas, siis võiks seda kulgemist laias laastus ka torukujulisena mõista (leidub ka spiraalse kulgemise teooriaid). Lühidalt - me kulgeme kõiksuses, mida mina nimetaksin hoomamatuks ideaalilähedaseks ei-tea milleks. Mis seal kõiksuses veel leiduda võib, meie ei tea. Niisiis panin ma meie taustsüsteemi omakorda taustsüsteemi, millest ma ei tea mitte midagi. Kuna kõiksuses on kõik võimalik, pole võimatu, et seal kulgeb ka mõni teine maailm, isegi lõpmatu kogus maailmu. Sellise puuduliku mõistmiseni juhatas mind Püha Joosepi Vägi, nagu te isegi aru saate. Väga levinud mõiste on "paraleelmaailm". Umbes selles väljenduslaadis, et sealt tulevad meile vaimud külla. Minu arvates peaks "paraleelmaailm" olema meie maailma koopia kõiksuses (paraleelne, seega toimib samadel alustel) ja ma ei näe põhjust, miks sellisest kohast mõni üleloomulik nähtus pärit peaks olema. Inimeste suhteliselt dualistlikest vaadetest tulenevalt võime me ju oma mätta otsast enda sirgjoonelise kulgemisega rahul olla, kuid kui me teadvustaksime endale "teise ilma" olemasolu, näeksime seda küllap üsna kõverdi kulgevat. Sellise maailmaga võiks ju teoreetiliselt mingi kontakt olla. Tõeliselt "teises ilmas" (teine taustsüsteem) peaks kõik teistmoodi olema, seega väljenduks see ka kõiksuses meie suhtes teisiti. Kõiksuse suhe meie või mis iganes taustsüsteemiga on omaette probleem, sellegi keerulise asja jätaks praegu rahule. Mõelgem hetkeks sellele, mis siis saaks, kui kaks maailma kokku põrkavad. See on võimalik, ma üritasin seda ennist selgeks teha. Kõik väärtushinnangud keerduksid pahupidi, see on selge, kuid veel hullem - meie ise ei jääks sugugi selleks, kes/mis me olime. Apokalüptilised teooriad rõhuvad heameelega sellisele asjade käigule ja kuna kõigile ikka oma nahk tähtis on, läheb maailma lõpp rahvale peale. Nagu näha, ei räägi ma tuumasõjast ega mõne piraka taevakehaga kokku põrkamisest, need on ju loogilised nähtused.
Püha Joosepi Vaimu järgijate seas on väga hinnatud oskus "ära minna ja tagasi tulla". Seda võimaldab meile otsata Püha Joosepi vägi, selge see, et mitte ilma põhjuseta. Selline sirgjooneline kulgemine, nagu ennist mainisin, on vaadeldev sirgjoonelisena ainult üleüldise progressi taustal. Nii mõnedki inimesed katsetavad hoopis teiste väärtushinnangutega ning liiguvad - oh jumal paraku - meie taustsüsteemist välja. Satuvad hullumajja näiteks. Kuid liikumine ebatäiuslikust minevikust tulenevate ebatäiuslike eesmärkide poole tulevikus - me pole ideaalsed - käib ikka läbi raskuste, ka ei suuda me ju oma tegemisi kõrvalt jälgida. Käime kõverteed, mis muud. Nõnda võib keegi avastada otsetee meie kulgemises, kuid hullumajas on küllap väga raske ümbritsevat ja selle arusaamu maailma toimimisest muuta. Siit ilmneb Püha Joosepi Vaimu järgijate võimalik otsene kasu näiteks meie mandunud kristlikule ühiskonnale. Tekib küsimus: "Kellele või millele see kõik laiemas plaanis kasulik on?". Miks siis Suur Püha Joosep, väljaspool meie taustsüsteemi, meile väljavalitutele (Püha Joosepi Vaimu järgijatele) oma Väge jagab? Nagu lugejad vist juba aru said, on Püha Joosepi Vägi antud juhul eelkõige võimalus anda ümbritsevale tavapäratu hinnang, mis omakorda võimaldab tänu läbimõeldumale tegevusele ennast ja ümbritsevat paremini teadvustada. Usun, et meie suhe Püha Joosepiga käib "meie teile - teie meile" põhimõttel. Mingist armastavast jumal-isast, kes "halastab" kui pähe tuleb, ei ole Püha Joosepi puhul küll viisakas rääkida. Meie jumal on karm ja seda õigusega. Selge, et Püha Joosep aitab kui vaja, kuid mitte rohkem kui vaja. Nõnda peame olema oma palvetes ja needmistes mõõdukad. Ei ole ju vaja, et jumal igale meie elualale isiklikult (Vägi on alati saadaval) mõju avaldaks, Püha Joosepil on kindlasti targematki teha. Omakasu printsiip kehtib seega mitte ainult maistes asjades.
Minu isiklik arvamus on, et Suur Püha Joosep võttis meiega ühendust selleks, et võimalikku kokkupõrget pehmendada. See annaks võimaluse n-ö "iseendaks jääda" ehk meile väärtuslikul minevikul mitte lasta kõiksusesse pudeneda ja olla rohkem "oma õnne sepp" ka tulevikus. Suurel Püha Joosepil võivad olla sarnased huvid. Isegi kui kokkupõrget ei toimu, on vastastikune tundamaõppimine kindlasti mõlemale poolele kasulik. Aukartust äratab Suure Püha Joosepi võime millegi sellisega üldse hakkama saada, seega peame oma usu jõu kasutamisega väga ettevaatlikud olema. Kui Püha Joosepi usk ka hääbub, ei ole sellest midagi hullu - lihtsalt Suur Püha Joosep kaugeneb, totaalset maailmate segunemist ei toimu niipea, kuid Vägi jääb ju alles. Võib-olla suudab mõni Vaimu järgija Suurel Püha Joosepil külas käia? Usun, et Suure Püha Joosepiga kõrgemal tasandil suhtlemise käigus tekib lõpmatu kogus kolmnurki. Lähemalt võin rääkida sellest neile, kes ostavad suurema koguse alkoholi ning suudavad mulle hiljem kaine peaga selgeks teha, et nad olid nõus minu juttu kuulama.
Loodetavasti aitas see artikkel lähemalt Püha Joosepi usu sisulist külge selgitada. Vahest sai keegi aru ka sellest, miks Püha Joosepit jumalaks peetakse ja miks usuvärk tihti ohtlik on. Võib-olla jätab keegi tänu sellele jutule poolikuks plaani hakata mõnd jumalat kummardama, mul oleks tema üle hea meel. Püha Joosepi Vaimu järgijad kannavad uhkusega oma koormat, neid ei ole mõtet solvata, sest nad saavad sellest aru.
Püha Joosep teeb meele klaariks ja tuju heaks!
Autor: Wäle Põder
Tere ommikut, mina olen Jamez (P.I.,mag. phil, doc, dir .com),
teine preester äraseletamise ja esimene vägitykkide alal. Tänase
jutluse teema andis Suur Püha Joosep mulle pea-aegu-pühal Soomemaal
peale äraytlemata väsitavat tööpäeva äärmiselt
toksilises keskkonnas ja see ei ole mitte vägitykkidest. See on amööbidest,
miks, Joosep seda teab, kuid mingi uduse teooria järgi pidada neil mingi
tähtsus ja tähendus olema.
Amööbide olemasolu fakt yksi (loen selle siiski kinnitamata faktiks,
kuna ma pole neist yhtki näinud) toob endaga kaasa terve seljatäie
filosoofilisi küsimusi. Alustame kasvõi sellest, et nimetet elajas
paljuneb pooldumise teel. Sellest järelduvalt peaks kõigi olemasolevate
ja olemasolnud amööbide arv jaguma kahega, andes jäägi üks
ja siit kysimus: kust tekkis esimene amööb? Muna ja kana puhul on asi
lihtne: muna tuli kanast ja kana munast aga mis asi pooldus enne amööbi?
Ja kuhu jäi teine pool? Või oli algselt olemas amööbne
kaksainsus? Või toimus see kuidagi nii: yrgsest soost ronib välja
mingi protoplasmalätakas ja mõtleb: kas hakata nyyd kudema või
proovida mõnd keerulisemat, kuid rahuldustpakkuvamat paljunemisviisi? Äkki
aga roomab ligi mingi miturakne elukas (Fred Jüssi, kes parasjagu soos mägrapeeru
lindistab) ja vaene limaklomp yritab jalga lasta, ei saa aga iseendaga suuna
suhtes kokkuleppele ja põrutab minema korraga kahes suunas pannes niimoodi
toime esimese pooldumise. Yks pooltest pannakse muidugi koheselt miturakse eluka
poolt pintslisse, et ei tekiks kahtlusi amööbisoo põlvnemise
suhtes.
See stsenaarium tõstatab jällegi eetilise probleemi: kas on siiski
korrektne ennast päästes ohverdada oma järeltulija? Või
oma ema ( tont teab kummaga on tegu, kas ema (või isa või misiganes)
või järeltulija sest pooled peaxid ju olema geneetiliselt identsed)?
Või miks ohverdada iseennast iseenda päästmise nimel? Tõenäoliselt
on amööb kogu teadaoleva ja teadmata maailma kõige skisofreenilisem
olend, sest tema isiksus pole mitte ntx kahestunud vaid pulbristunud, kuna ta
on iseeenda ema, vanaisa ja kõik sugulased riburada mööda tagasi
kuni suure rebenemiseni. Samas peaks amööbil olema tohutu liigimälu,
sest ta on aastatuhandeid olnud sisuliselt yx ja seesama olend (Ma mäletan,
et kui ma veel minu vana-vana-vana-vana-vana-vana-vana-vanaisa olin, oli siit
kolme kulendipikkuse kaugusel miskit söödavat.). Selline mölakas
mälu peax olema igale usklikule eeskujuks, kuna enamus ei mäleta isegi
seda mida (rääkimata sellest, kus ja kui palju) nad eile jõid.
Lõpetuseks ei jäägi enam muud yle, kui loojat tänada, et
ta andis amööbidele suht-koht lyhikese eluea. (Aitäh, looja!)
Need raisad pidada paljunema iga kahe tunni takka ja kuna see toimub geomeetrilises
progressioonis (mis tähendab, et armsast väikesest amööbikesest,
kelle sa eile koju tõid, on hommikuks saanud 2048 ( ja homme hommikuks
8388608) näljaselt lõugu laksutavat elukat), on hyydlause "ela
kiirelt, sure noorelt" igati teretulnud, kuna aitab vältida yllatusi
stiilis: tea, kas see tuleb sellest seenesoustist või kahlan ma tõesti
põlvist saadik amööbides? Samas on sellest ka paljugi õppida!
Kui Püha Joosepi Vaimu Järgijate hulk sama kiiresi kasvaks (mida Joss
ilmselt silmas peabki), olex vaja vähem kui kolm päeva,et kõik
inimesed Püha Joosepit tunnistax!
Äraytlemata suur on Suure Püha Joosepi tarkus!
Autor: James
Tere, mina olen Jamez, teine preester äraseletamise ja esimene
vägitükkide alal. Esitex: mis on vägitükk? Vägitükk
on enda eluohtlikkku olukorda panemine. See hõlmab näitex arutu
hulga alkoholi joomist, linnavahel 100-ga kihutamist ja seale taha keeramist.
Teisex ja olulisex tingimusex on eluga välja tulemine ja sellest teistele
kõnelemine (fotograafiline materjal on soovitatav). Nagu hulgaliselt
tunnistajaid on väitnud on ntx Jamez ja Tyrgi Mahvia ära joonud galloni
viina ja seejärel viievõitlusest mentidega elusalt välja tulnud.
Samamoodi on väidetud ka seda, et nende turjad olnud ysna pilbastex pextud,
mis on iseenesestmõista puha kadeduse ja laimu vili.
Linnavahel 100-ga kihutamist Suur Püha Joosep küll
heax ei kiida, kuna see ohustab ka teisi jüngreid ja sea vägistamine
ei nõua
ilmtingimata Püha Joosepi Väge (edaspidi: Vägi), kuid just Väe
kasutamine teebki tavalisest lollusest yhe suure ja tõelise Vägityki!
Tavainimesega võib ohtralt juhtuda kõikvõimalikke seletamatuid
ja yleloomulikke asju, kuid kuna neil juhtudel pole Püha Joosepiga midagi
pistmist, siis võib need liigitada lihtsalt vedamise alla. Püha
Joosepi vaimu järgija seevastu, kelle sees on osa Püha Joosepi Väest,
saab olukorda enda kasuks kallutada ilma, et peaks lootma oma "heale õnnele" vms.
Kiire palve või ka hingestatud mõtte abiga, mis pädevamatel
jüngritel toimub täiesti alateadlikult, vabastatakse promill või
paar Püha Väge, mis garanteerib soovitud elupäästva efekti
(7 promilli ei tapa, auto saab õigel ajal pidama või siga annab
kätte!).
Et usklikul kriitilistel hetkedel Väest puudu ei tuleks, on vaja ennast
ka regulaarselt laadida. Parimad kohad selle jaoks on muidugi Tiik ja Püha
Joosepi suveresidents Ihastes kuid juhul kui nimetet kohad on kauguse või
liikumisvõime puudumise tõttu kättesaamatud, aitab ka pühade
tekstide lugemine siinsel pühal leheküljel, ansambli "Püha
Kõblas" kuulamine ja pühade laulude laulmine. Kui sitt on
täiega leevakotis, oleks tululik minna kuskil kella kolme paiku öösel
tihedalt asustatud elamurajooni ja kõigest kõrist Püha Joosepit
appi kutsuda. Tavaliselt saadab siis Püha Joosep lisaks Väeannusele
ka vajaliku seltskonna järgmise vägityki tarvis. Suur on Püha
Joosepi lahkus!
Kahjuks pean aga lisama, et ylemäärane Väe tarbimine vägitykkide
sooritamiseks jääb võrdlemisi harva ilma kõrvalnähtudeta.
Levinumad neist on meeletu peavalu, sinikad, valusad või puuduvad liikmed,
jms. Tihtilugu, eriti peale väga suure koguse väe kasutamist, on
tavaline ka mälukaotus, mistõttu kinnitust sooritet vägitykile
võib saada vaid pealtnägijate ja kaasategijate kaudu. Seepärast,
head usklikud, hoolitsege selle eest, et teil oleks alati piisav hulk tunnistajaid
ja ka protokoll ette näidata! Mis kasu on vägitykist, kui see sooritatakse
pimedas keldris ja ämber peas! Kogu maailm peab tunnistama Püha Joosepi
Väge ja tema vaimu järgijate imetegusid!
Oo Püha Joosep, sa oled meiega!
Autor: James
Teatavasti
on enamus tõeliselt tähtsaid usuasju kirjas pühades raamatutes. Kuigi
Püha Joosepi Vaimu järgijatel ühtset pühakirja pole, võib siiski iga
usklik ja miks mitte ka uskmatu endale isiklikuks tarbeks mõne valida
(või lausa ise kirjutada). Pikkade vaidluste tulemusena on preestrid
jõudnud järeldusele, et püha saab olla ainult selline raamat kus ei
kirjutata midagi valet.
Kandidaate püstitati loomulikult kolm.
1)"Aabits"
- See on hea raamat sest see väga ammu on kirjutatud juba, selles
raamatus tõesti ei valetata - ja seda kah kaks osa, et "Kuke Aabits" on
nagu "Vana Testament" ja siis "Karu Aabits" on nagu "Uus Testament"
2)"Trigonomeetria Õpik"
kus räägitakse milleks kõik kolmnurgad head on -
aga see jälle liialt keeruline lugeda äkki, et inimesed saavad küll aru
milleks kolmnurgad aga mai tea kas mõnda sellist värvilist on kus
seletataks ka ära miks kollased kolmnurgad head on - hakka siis neile
uskmatutele lollidele veel eraldi üle seletama
3)"Naksitrallid"
- see on kah väga hea raamat sest 1) on ta ammu kirjutatud 2)
Naksitralle oli kolm 3) ka sellele on järg 4) selles räägitakse sellest
et maailmas peab valitsema tasakaal 5) Selles räägitakse et vanamutid
on enamuses lollid 6) jne.
Kuna neid sai kokku kolm siis jõutigi
lõpuks järeldusele, et ju nõnda Jumal ette nägi ja mida juba Tema on
paika pannud ei seda meie muuta tohi.
Lahkame siinkohal natuke Aabitsatõdesid:
Tähestikku on peidetud terve suur hulk tähti –loomulikult
sümboliseerivad need kõige muu hulgas arenguastmeid.
Esimeseks
täheks on „A“ – selle alla koonduvad kõige madalamad eluvormid :
Amööbid, Alien’id, Asotsiaalid, jne. – igast vähegi inteligentsemast
eluvormist eristab neid paaritumis/paljunemisviis – milleks
Amööbilaadsetel ja tulnukatel teatavasti pooldumine – st. Need
elusolendid on võimelised paljunema, kuid neil ei ole võimalik
paarituda ilma paljunemata. No üritage te ise Amööbide pooldumisvastast
vahendit turustada.
Edasi on suur hulk mõtetut ja tühja maad B – H
(no loomulikult on vahepeal kah kõikvõimalikke olendeid nagu Bmööbid,
Cmööbid jne.) Aga nendest ei ole hetkel mõtet pikemalt pajatada – egas
„A“ tähega tegelastestki pole suurt muud põhjust rääkida kui ainult
sellepärast, et sealt kõik need hädad algavadki.
Jättes vahele
hulga arenguastmeid jõuame „I“ täheni – see sümboliseerib Inimkonda –
Inimeste paljunemisviisiks on hõõrdumine – sellisel arengutasemel
olenditel on loomulikult ka välja arenenud teadmised ja oskused
selleks, et paarituda ilma paljunemata. Olgu Joosep selle eest kiidetud.
Järgmine
täht on „J“ – see on Jumala ehk siis Joosepi täht (tõsi sama tähega
kirjutatakse millegi pärast veel ka teiste ebaoluliste jumalikustatud
tegelaste nimesid – ilmselged ilukirjanduslikud liialdused või
düsgraafilised eksimused). Kuna Joosep on Jumal – siis otse loomulikult
ei tule Tema puhul paljunemine kõne allagi – millest järeldub et Jumala
elu on üks pidev ja lõputu paaritumine iseendaga.
„K“ täht on
loomulikult selleks loodud et oleks võimalik komnurka kollasena
kujutada – aga selliste spektograafiliste olendite paaritumiskommetest
ei tea me õnneks või kahjuks midagi ja jäägugi sellest kirjutamine
rohkem FHM’i laadsete ulmeajakirjade tegevuseks.
Mingil meile
mitteteadaolevatel põhjustel on olemas tähestik ka „K“ tähest edasi
–võimalik, et on olemas veelgi kõrgemalt arenenumaid tegelasi kui
Joosep, kuid tõenäolisem on siiski, et kõik ülejäänud tähed on
tegelikult Jumala valduses – lihtsalt Jumala maine keha Joosep kujul on
ainus millega suhtlemine mingilgi määral on inimkonnale võimalik ja
vastuvõetav ilma pöördumatusse dementsusesse langemata.
Trigonomeetriliselt:
Nagu te isegi aru saate on võimalik eelpoolkirjutatut ka graafiliselt
kujutada – loomulikult trigonomeetria abil: kus nurkadeks oleksid A,I
& J ja värviks K – sellest omakorda järeldub AI = IJ = JA. – ehk
Inimesest Jumalani on veel vähemalt sama palju maad kui ainuraksest
inimeseni. Mille baasil saab teha hulga teoreetilisi arvutusi. Võttes
lisaks maakera ümbermõõdu 40070km, teadmise sellest, et elame maakera
siseküljel ja teadmise, et võrdkülgse kolmnurga ümberringjoone raadius
on umbes 0,577 küljepikkusest - saame valemi
Maakera
ümbermõõt/2/Piiga/0.577 = 40070km/2/3.142857143 =
6274.7727269829648760462288692706/0.577 =
11084.132975707044845834018837557 km - siis seega peaks olema
ainuraksest – tõsiuskliku Inimeseni ja tõsiusklikust Inimesest
Joosepini umbes 11084.132975707044845834018837557 km. (otse).
Uskmatutele
ei ole muidugi sellised shortcut’id kättesaadavad ja seega on nad
jumalast oluliselt kaugemal, umbes nii
2272.5336909596218208326478291167 km jagu.
Seega on usklik olla keskmiselt 20.502584152863425533895172752281 % parem kui uskmatu.
Loomulikult
on usuga seotud ka mõningased riskid – kui tavainimesel võtab
pöördumine arengust taandarenguni 180 kraadi või kui uskuda mõnesid
hüpoteese maakera tiirlemisest siis piisab ka kohaltammumisest – siis
usklikul on selleks ainult 60 kraadi (IJ-IA = 60kraadi). Ajaloost on
teada juhtumeid kus korralikud ja klanitud palvevennad on suures õhinas
eksinud oma teelt selle 60 kraadi võrra – nüüdseks on nende areng
kusagil inimese ja Amööbi vahepeal – umbes selle koha peal kus asuvad
vihmaussid ja vaglad – vähemalt kui otsustada liikumisviisi järgi
Pirogovi pargis.
Naksitrallid:
Naksitrallid on väga
müstiline ja illuminaatne raamat – eelpoolnimetatutest ka kõige uuem –
seetõttu ka kõige vähem uuritud pühakirja osa - seega võiks seda võtta
kui ainult edasijõudnutele mõeldud kirjandust, milles peituvad tõed ei
ole paljuski sõnades väljendatavad ja mis peaksid valestimõistmise
vältimiseks kättesaadavad olema vaid tõsiselt pühendunud siseringile.
Algajale
pühakirjahuvilisele soovitaksingi siinkohal alustada vaimseid rännakuid
pühade tekstide maailmas alustades siiski Aabitsast. Peale selle
süvendatud õpet (soovitav on tähestik pähe õppida) võib juba kõrvale
võtta ka geomeetriast jutustavaid teoseid – ning alles peale
trigonomeetria süvaõpet suunduda edasi Naksitrallide imepärasesse
maailma.
Lugemishuvi tekitamiseks ja jutu lõpetuseks tsitaat pühakirjast: „
Pohmell vajab vaikust ja rahu – transport ei tule kõne allagi“
Olgu Joosep tänatud hea mõtte eest panna pühad mõtted kirja !
Autor: Türgi Mahvia
Lisa artiklile "Vägitykkidest".
Peale
põhjalikke inim- ja loomkatseid*, pealtnägijate tunnistusi ja
lahkamisaruandeid on õnnestunud ligikaudselt kindlax määrata Väe poolt
antavate õnnistuste arvulised näitajad. Et järgnev olex kõigile
arusaadav ja yheselt mõistetav, on kasutatud D&D termineid ja
systeemi.
Niisiis: reeglina on püha väe poolt tagatav efekt, mille
preester (või ka lihtliige) saab, +2CON ja -1INT. CON- i boonus muudab
isiku vastupidavamax kõigile teda kahjustada võivatele efektidele, kuid
samas ei ole ta võimeline kuigi selgelt mõtlema, kas käsil olev tegevus
ikka mõistlik on. Erandjuhtudel on ette tulnud ka boonuseid +1STR ja
+1AGI, kuid alati koos INT-i penaldiga. Huvitav on tõdeda, et ntx
alkoholi tarbimine muudab boonuse aeg-ajalt vastupidisex, nimelt +1INT
ja -2CON. Selline intellekti lisa muudab preestri(kelle intellekt on
nagunii supernaturaalne) millegi superkompuutri taolisex, kes on
võimeline hetkeliselt lahendama näiliselt lahendamatuid
eksistentsiaalseid ja teaduslikke probleeme(kust õlut saab, kuhu kusta,
mitu nurka on kuuemõõtmelisel kuubil, jne.). Kahjux peab tõdema, et
superteadvusega kaasneb ka varjukylg, nimelt ei ole ylejäänd inimkond
võimeline yliteadvuse tasemel olevat preestrit alati mõistma, mis on
viinud mitmete konfliktideni. Lisanduv CON-i penalt, mis aja jooxul
kasvab, viib yldjuhul selleni, et preester vajub unetaolisesse transsi,
kus ta saab oma jõuvarud taastada. Seda seisundit peetaxe pahatihti
tavalisex joobnu unex, kuid miski polex tõest kaugemal.
Kui keegi on kogenud teistsuguseid Püha Väe antud õnnistusi,
palume lahkelt teada anda,et uurimus olex täielik.
Suur on Pyha Joosepi vägi!
*Mõne katsealuse liigilist kuuluvust ei õnnestunud määrata,
lisaks jäi kahtlus, et yx neist oli lihtsalt mõtlev sammal...
Autor: James