Artiklite arvustamiseks on foorum, mis toimib ka külalisteraamatuna.

Püha Joosepi Vaimu Järgijate kogudus. Autor: Püha Isa Tuts

Kuidas inimene avastab, et tema jumal on Püha Joosep? Autor: Wäle Põder

Sissejuhatus vägiaegruumi Autor: Türgi Mahvia

Suure Püha Joosepi oletatav suhe meie taustsüsteemiga Autor: Wäle Põder

Amööbidest. Autor: James

Vägitükkidest. Autor: James

Pühad raamatud. Autor: Türgi Mahvia

Lisa artiklile "Vägitykkidest".Autor: James

Püha Joosepi Vaimu Järgijate kogudus.

Püha Joosepi ära tundmine oli suur õnn, mis saadab meid elu lõpuni. Kahjuks on Püha Joosepi vägi nii võimas, et seda pelgavad ka kõige tugevamad. Püha Joosepi maine keha on põgenenud Tõe eest praeguseks juba 15 aastat. Tema põgenemine jätkub tõenäoliselt elu lõpuni. Viimased aastad on maine keha põgenenud Soome Vabariiki ja tänu sellele ma pühitsen Soome Vabariigi Pühaks Maaks. Lähemalt võib Soomest rääkida Türgi Mahvia, kes on meil maakeraspetsialistiks.
Wäle Põder, kes on saanud Jumalalt kõige selgemaid ilmutusi, on ammu tunnistatud vaimselt puudulikuks. Tema tõetruud pildid Jumala enda väe ilmumisest meie sekka ei pea teid aga ilmtingimata ära ehmatama. Kohati on jumalik tõde nii ränk, et seda ei tohi ja ei saagi muudmoodi väljendada. Ma olen igavesti õnnistanud selle vapra usukannataja, kes oma ränga koorma tõttu on olnud juba pikki aastaid alkoholikuradi küüsis.
Minu enda nägemused Pühast Joosepist ei ole muidugi sugugi tähtsusetumad. Elan arusaamises, et Püha Joosep on kõige võimsam ja minu jaoks ainuke Jumal. Püha Joosep on niivõrd kõikehõlmav, et ma ei võrdleks meie usulist liikumist ühegi teise usulise liikumisega. Elades kristlikus ühiskonnas, oleme pidevate meelepetete küüsis. Maailmas, mis on täis lõpmatuid ahvatlusi, on minu jaoks aga kõige meelepärasem justnimelt teenida Jumalat, kes mulle kõike seda lubab.
Kõigi Pühajosepiinlaste suurimaks sooviks on peale oma maist elu rännata Ihastesse. Ihaste on poolmüstiline maa, kus saame rahuldatud kõik oma ihad. Ihaste kohta oskab rohkem rääkida jällegi meie maakeraspetsialist. Seni kui meile on aga aega antud elada siin viletsas maailmas, on parimaks mooduseks oma elu elada teenides Püha Joosepit. Pole olemas midagi rõõmustavamat, kui käia palverännakutel Ihastes, laulda Püha Joosepi tiigi ääres pühasid laule, ja tarbida püha jooki Rumm. Rummi ma tunnistan pühaks joogiks, sest Rummi juues tunnetame me Püha Joosepi väge eriti võimsalt ja uhkelt. Ja uskuge inimesed, kes te seda loete, mis ma olen kirja siia pannud. Kui te kasvõi kordki elus pole Püha Joosepi Vaimu Järgijatega Püha Joosepi tiigi ääres joonud Püha Jooki Rummi ja rääkinud meie preestritega Pühast Joosepist endast, pole teie elu elamist väärt mitte üks raas.

Oo Püha Joosep Sa oled minu jumal.

Autor: Püha Isa Tuts
Algusesse

Kuidas inimene avastab, et tema jumal on Püha Joosep?

Siinkohal tahaksin valgust heita sellele, miks siis teatud jumala poolt väljavalitud inimesed on sattunud tegelema millegi sellisega, mida muidu ükski vaimselt terve inimene naljalt ei teeks. Kõik Püha Joosepi järgijad on enne pühitsemist olnud vägagi otstarbekohaselt käituvad ühiskonna liikmed ja ega nad väljaspool usuelu praegugi teist muljet jäta. Kui te olete harjunud arvama, et usu poole pöördutakse kas suures hädas või lihtsalt selle pärast, et midagi targemat pole teha ja silmaring ka ei võimalda, unustage see kõik Püha Joosepi puhul ära.

Nürimeelne inimene püha Joosepi kummardajaks ei kõlba. Mõistlikud isikud on alati skeptilised kõige usuga seonduva suhtes. Miks ka mitte kõige muu suhtes võtta kahtlev seisukoht? Kui kaugele võib oma kahtlustes minna? Vägagi kaugele. Inimese meeled on piiratud, nii ei saa me väita, et mõistame midagi täielikult. Ma võin taburetti näha ja katsuda, isegi haista, miks mitte ka maitsta, kuulda selle kolinat ning isegi sellel istuda, kuid ei saa kindel olla, et need on lõplikud võimalused. Juba ammu on avastatud nähtusi, mida otseselt tajuda pole justnagu võimalik. Ka usume me väga paljude taburettide olemasolusse, ilma et kunagi neid näinud oleks. See on asja "mõistuslik" külg. Maailm koosnebki usust, meie suhe ümbritsevaga on väga paindlik ja nõnda on väide "jumalat ei ole olemas" sama totter kui "jumal on kindlasti olemas". Kas taburet on üldse taburet? Püha Joosepi teooria kohaselt on isegi nõidumine võimalik, seega tahan siinkohal mainida, et usuvärgiga pulli teha ei ole mõtet. Olgu, võimalik äravalitu vabastab oma vaimu ja hakkab skeptikuks. Kui pähe on tekkinud sarnased paradoksid nagu "kõik on võimalik, kuid mitte midagi pole võimalik lõpuni tõestada" on vaim valmis.

Ma pakun, et inimese mõtestatud tegevus koosneb suuresti valikutest. Kui inimene on hakanud ümbritseva olemust veidi laiemalt uurima, võib valikute tegemine osutuda keeruliseks, on ju olemas kasvatus, ühiskonna surve jne. Oma põhimõtete järgimine võib kujuneda raskeks ja kurnavaks. Inimene on karjaloom, nõnda pole midagi imestada, kui otsitakse tuge teistelt endasarnastelt. Kui jumalale sobib, võib kokku sattuda näiteks Püha Joosepi vaprate järgijatega. Nüüd piisab ilmutusest, imest või lihtsalt Püha Joosepi nägemisest, et otsata Püha Joosepi Vägi ennast tunda annaks. Kuna selle väe allikas on suuresti "väljaspool" meie oletatavat võimete piiri, võib selline "kõrvaltvaataja" vägi võimaldada suuremat selgust, kui oodata oskaks. Püha Joosepi Vaimu järgijatel ei ole eluks kindlat retsepti, igaüks avastab selle Püha Joosepi üüratu väe abil ise. Need ideed mis praegu meie koguduses maksvad on, ei ole mitte midagi ainuõiget või jäävat. Lihtsalt hetkel on antud ideoloogia kõigile vastuvõetav või selgekstehtav ja töötab. See on siis kõigi koguduse liikmete Püha Joosepi ja muu maailma tõlgendamisviiside ühisosa. Nüüd peaks kõnealune isik endale selgeks tegema, kas tal ÜLEÜLDSE on jumalat vaja ja kui on, siis kas see jumal võiks olla Püha Joosep. Siinkohal jagavad selgitust meie tublid usklikud, kellest võimalikult paljudega oleks mõistlik suhelda. Nagu vist juba arusaadav, iga Püha Joosepi Vaimu järgija näeb maailma asju tänu oma loomulikule piiratusele veidi erinevalt, kuid julgen väita - KINDLASTI selgemalt ja laiahaardelisemalt kui nii mõnigi papp kirikunurgas, suhtugu ta minusse mõistvalt.

Kui nüüd on Püha Joosepi otsata vägi heaks kiidetud, jääb üle vaid pühitsemise rituaal. Selleks on tarvilikud üks pühamees ning üks soovitaja, sest me ei või lubada igatsugu aferiste oma Suure Jumala lähedusse. Pühitsuse tulemusena, kui kõik on tehtud õigesti, peaks suur ports Püha Joosepi Väge vastse uskliku sisse tulema. Seda väge tuleb kasutada vastutustundlikult ja vennaskonna heaks peab ka vahel midagi tegema. Muuseas, Püha Joosep sallib teisi jumalaid enda kõrval. Kui inimene ei ole just juba enne mõne monoteistliku jumala kummardaja, on ta meie sekka teretulnud. Niisiis võib Püha Joosepi Vaimu järgija vabalt ka näiteks puuslikele ohvreid tuua, Püha Joosep ei pahanda.

Oo Püha Joosep, Oo!

Autor: Wäle Põder.

Algusesse

Sissejuhatus vägiaegruumi

Mul kui maakera spetsialistil paluti kirjutada mõne sõnaga sellest millest ma midagi teadma peaksin. Seega maakerast, sellest mis ja miks siin toimub ja muidugi ka millal.
Algatuseks peaksin ma Teieni tooma väga hämmastava fakti - maakera on ümmargune. Mitte küll ideaalselt kerakujuline kuid siiski ümmargune selles mõttes, et hakates mingis suunas minema ei jõua Te iialgi maailma lõppu. Tõsi Te ei jõua ka tiiruga algusesse tagasi sest kohta kust alustasite oma rännakut pole enam olemas.
Traditsiooniliselt pistetakse maailm kolme mõõtmesse milleks on pikkus, laius ja kõrgus ja mõned püüdlikumad lisavad ka neljanda milleks on aeg. Mingil ajahetkel see võis niiviisi ollagi, kuid vähemalt praegu kui ma seda kirjutan tuleks kindlasti lisada ka viies. Selleks on Püha Joosepi vägi.
Ruumi mõõtmed pikkus, laius ja kõrgus on mõõdetavad meetermõõdustikus
Aeg sekundites. Püha Joosepi vägi on mõõtmatu ja seetõttu tuleks seda pidada ka kõige olulisemaks näitajaks asjade puhul. Nagu kõikjal on ruum ja aeg on kõikjal ka vägi. Tõsi ruumi ja aega on alati ühepalju kuid väge on erinevates ruumi ja ajapunktides erineval hulgal. Näiteks eriti suurel hulgal esineb väge 13. oktoobri õhtul Püha Joosepi tiigi ääres. Ja muidugi ei maksaks unustada Ihastet mis on konstantselt väga vägev paik.
Nagu Te kahtlemata kõik teate on Ihaste maailma kõige olulisem punkt, sealt saavad alguse aeg ja ruum ja seal on isegi Jumala enda suveresidents. Püha Joosepi suvekodu on koht kus aeg pole veel alanud, ruum pole veel kõverdunud kuid väge on nagu putru. Iga õige Josepiinlane külastab Ihastet ka oma maises elus nii tihti kui võimalik, et end ette valmistada selleks mis tuleb pärast siitilmast lahkumist. Kõik mis algab Ihastes ka lõpeb seal.
Kui keegi soovib Püha Joosepi maise kehaga lähemalt tutvuda pole Tema leidmine kuigi keeruline. Teekonda tuleb alustada Ihastest, sealt sirgelt Püha Joosepi tiigini ja otse edasi. Paastu ja palve abiga läbides mingi maa jõuate Te paika mille nimi on Soome ja Püha Joosepi maine keha seal elabki. Juba iidses ennustuses Kalewipojas kirjeldati Teda, tõsi küll seal Põhja Targa nime all aga ilmselt polnud kirjanik piisavalt hästi informeeritud. Kuna Kalewipoeg on esimene teadaolev kirjalik ülestähendus Pühast Joosepist peaks selle raamatu ka pühaks kuulutama.
Käies kord palverännakul kohtusime vene narkaritega kes olid end Ihaste ja Tiigi vahelisele alale vagunelamusse sisse seadnud. Ilmselge on , et mingis hämarolekus jõudis isegi selliste geneetiliste peldikuteni mingi algeline äratundmine pühast väest.

Jah Püha Joosepi vägi on tõesti mõõtmatu!!!!!

Autor: Türgi Mahvia

Algusesse

Suure Püha Joosepi oletatav suhe meie taustsüsteemiga

Kõigepealt sellest, mida ma selle "meie taustsüsteemi" all praegu mõtlen. Andku mulle füüsikud-matemaatikud andeks, et toreda mõiste enda väljendamiseks pahupidi pöörasin, tundus lihtsalt sobiv sõna - "taustsüsteem" - äkki keegi arvab, et ma tark olen :-). Taustkeha oleks siis kõik, mis on ümbritsevast hoomatav või teadvustatav, selle koordinaadistik oleks siis pikkus-laius-kõrgus (pakuks keegi veel midagi?), mille mõõtühiku valite endale sobiva ja 0-punkt võite olla teie ise (tegelikult ei ole ju miskit punkti, aga vaatame seda umbes nii) ning aja mõõtmisviisist ei tahaks üldse rääkida. Valige sinna sekund või miski muu sobiv. Vat see olekski siis nii-öelda "siin ilmas". Tegelikult võiks omaette taustsüsteemina mõista ka üksikisiku maailmanägemust, ehk tegelikult küll mikro- ja makrokosmose vahelist suhet, mis väljendab "meie taustsüsteemi" piires seda isikut. Kuna isikuid tundub olevat palju ja nad paistavad omavahel tihedalt usu läbi seotud olevat, vaatleme siis seda nii-öelda "meie taustsüsteemi". Kunagi hiljem pühendan ehk mõne artikli ka isikute usuteooriale, praegu ütlen vaid, et inimest ei maksaks vaadelda vaid kui "sünnist surmani" eksisteerivat olevust, aga sellest tõesti hiljem.

Kui sellest "meie taustsüsteemist" ehk meie maailmast ainult aega vaadelda, siis võib pidada meie kulgemist kõiksuses lineaareks (minevik-tulevik), kuna meil ei ole väljaspool meie taustsüsteemi mingit vaatepunkti, et seda kulgemist kuidagipidi jälgida. Kui sinna lisada veel kolm mõõdet ehk meist sõltuv ja/või sõltumatu maailma muutumine ajas, siis võiks seda kulgemist laias laastus ka torukujulisena mõista (leidub ka spiraalse kulgemise teooriaid). Lühidalt - me kulgeme kõiksuses, mida mina nimetaksin hoomamatuks ideaalilähedaseks ei-tea milleks. Mis seal kõiksuses veel leiduda võib, meie ei tea. Niisiis panin ma meie taustsüsteemi omakorda taustsüsteemi, millest ma ei tea mitte midagi. Kuna kõiksuses on kõik võimalik, pole võimatu, et seal kulgeb ka mõni teine maailm, isegi lõpmatu kogus maailmu. Sellise puuduliku mõistmiseni juhatas mind Püha Joosepi Vägi, nagu te isegi aru saate. Väga levinud mõiste on "paraleelmaailm". Umbes selles väljenduslaadis, et sealt tulevad meile vaimud külla. Minu arvates peaks "paraleelmaailm" olema meie maailma koopia kõiksuses (paraleelne, seega toimib samadel alustel) ja ma ei näe põhjust, miks sellisest kohast mõni üleloomulik nähtus pärit peaks olema. Inimeste suhteliselt dualistlikest vaadetest tulenevalt võime me ju oma mätta otsast enda sirgjoonelise kulgemisega rahul olla, kuid kui me teadvustaksime endale "teise ilma" olemasolu, näeksime seda küllap üsna kõverdi kulgevat. Sellise maailmaga võiks ju teoreetiliselt mingi kontakt olla. Tõeliselt "teises ilmas" (teine taustsüsteem) peaks kõik teistmoodi olema, seega väljenduks see ka kõiksuses meie suhtes teisiti. Kõiksuse suhe meie või mis iganes taustsüsteemiga on omaette probleem, sellegi keerulise asja jätaks praegu rahule. Mõelgem hetkeks sellele, mis siis saaks, kui kaks maailma kokku põrkavad. See on võimalik, ma üritasin seda ennist selgeks teha. Kõik väärtushinnangud keerduksid pahupidi, see on selge, kuid veel hullem - meie ise ei jääks sugugi selleks, kes/mis me olime. Apokalüptilised teooriad rõhuvad heameelega sellisele asjade käigule ja kuna kõigile ikka oma nahk tähtis on, läheb maailma lõpp rahvale peale. Nagu näha, ei räägi ma tuumasõjast ega mõne piraka taevakehaga kokku põrkamisest, need on ju loogilised nähtused.

Püha Joosepi Vaimu järgijate seas on väga hinnatud oskus "ära minna ja tagasi tulla". Seda võimaldab meile otsata Püha Joosepi vägi, selge see, et mitte ilma põhjuseta. Selline sirgjooneline kulgemine, nagu ennist mainisin, on vaadeldev sirgjoonelisena ainult üleüldise progressi taustal. Nii mõnedki inimesed katsetavad hoopis teiste väärtushinnangutega ning liiguvad - oh jumal paraku - meie taustsüsteemist välja. Satuvad hullumajja näiteks. Kuid liikumine ebatäiuslikust minevikust tulenevate ebatäiuslike eesmärkide poole tulevikus - me pole ideaalsed - käib ikka läbi raskuste, ka ei suuda me ju oma tegemisi kõrvalt jälgida. Käime kõverteed, mis muud. Nõnda võib keegi avastada otsetee meie kulgemises, kuid hullumajas on küllap väga raske ümbritsevat ja selle arusaamu maailma toimimisest muuta. Siit ilmneb Püha Joosepi Vaimu järgijate võimalik otsene kasu näiteks meie mandunud kristlikule ühiskonnale. Tekib küsimus: "Kellele või millele see kõik laiemas plaanis kasulik on?". Miks siis Suur Püha Joosep, väljaspool meie taustsüsteemi, meile väljavalitutele (Püha Joosepi Vaimu järgijatele) oma Väge jagab? Nagu lugejad vist juba aru said, on Püha Joosepi Vägi antud juhul eelkõige võimalus anda ümbritsevale tavapäratu hinnang, mis omakorda võimaldab tänu läbimõeldumale tegevusele ennast ja ümbritsevat paremini teadvustada. Usun, et meie suhe Püha Joosepiga käib "meie teile - teie meile" põhimõttel. Mingist armastavast jumal-isast, kes "halastab" kui pähe tuleb, ei ole Püha Joosepi puhul küll viisakas rääkida. Meie jumal on karm ja seda õigusega. Selge, et Püha Joosep aitab kui vaja, kuid mitte rohkem kui vaja. Nõnda peame olema oma palvetes ja needmistes mõõdukad. Ei ole ju vaja, et jumal igale meie elualale isiklikult (Vägi on alati saadaval) mõju avaldaks, Püha Joosepil on kindlasti targematki teha. Omakasu printsiip kehtib seega mitte ainult maistes asjades.

Minu isiklik arvamus on, et Suur Püha Joosep võttis meiega ühendust selleks, et võimalikku kokkupõrget pehmendada. See annaks võimaluse n-ö "iseendaks jääda" ehk meile väärtuslikul minevikul mitte lasta kõiksusesse pudeneda ja olla rohkem "oma õnne sepp" ka tulevikus. Suurel Püha Joosepil võivad olla sarnased huvid. Isegi kui kokkupõrget ei toimu, on vastastikune tundamaõppimine kindlasti mõlemale poolele kasulik. Aukartust äratab Suure Püha Joosepi võime millegi sellisega üldse hakkama saada, seega peame oma usu jõu kasutamisega väga ettevaatlikud olema. Kui Püha Joosepi usk ka hääbub, ei ole sellest midagi hullu - lihtsalt Suur Püha Joosep kaugeneb, totaalset maailmate segunemist ei toimu niipea, kuid Vägi jääb ju alles. Võib-olla suudab mõni Vaimu järgija Suurel Püha Joosepil külas käia? Usun, et Suure Püha Joosepiga kõrgemal tasandil suhtlemise käigus tekib lõpmatu kogus kolmnurki. Lähemalt võin rääkida sellest neile, kes ostavad suurema koguse alkoholi ning suudavad mulle hiljem kaine peaga selgeks teha, et nad olid nõus minu juttu kuulama.

Loodetavasti aitas see artikkel lähemalt Püha Joosepi usu sisulist külge selgitada. Vahest sai keegi aru ka sellest, miks Püha Joosepit jumalaks peetakse ja miks usuvärk tihti ohtlik on. Võib-olla jätab keegi tänu sellele jutule poolikuks plaani hakata mõnd jumalat kummardama, mul oleks tema üle hea meel. Püha Joosepi Vaimu järgijad kannavad uhkusega oma koormat, neid ei ole mõtet solvata, sest nad saavad sellest aru.

Püha Joosep teeb meele klaariks ja tuju heaks!

Autor: Wäle Põder

Algusesse

Amööbidest

Tere ommikut, mina olen Jamez (P.I.,mag. phil, doc, dir .com), teine preester äraseletamise ja esimene vägitykkide alal. Tänase jutluse teema andis Suur Püha Joosep mulle pea-aegu-pühal Soomemaal peale äraytlemata väsitavat tööpäeva äärmiselt toksilises keskkonnas ja see ei ole mitte vägitykkidest. See on amööbidest, miks, Joosep seda teab, kuid mingi uduse teooria järgi pidada neil mingi tähtsus ja tähendus olema.

Amööbide olemasolu fakt yksi (loen selle siiski kinnitamata faktiks, kuna ma pole neist yhtki näinud) toob endaga kaasa terve seljatäie filosoofilisi küsimusi. Alustame kasvõi sellest, et nimetet elajas paljuneb pooldumise teel. Sellest järelduvalt peaks kõigi olemasolevate ja olemasolnud amööbide arv jaguma kahega, andes jäägi üks ja siit kysimus: kust tekkis esimene amööb? Muna ja kana puhul on asi lihtne: muna tuli kanast ja kana munast aga mis asi pooldus enne amööbi? Ja kuhu jäi teine pool? Või oli algselt olemas amööbne kaksainsus? Või toimus see kuidagi nii: yrgsest soost ronib välja mingi protoplasmalätakas ja mõtleb: kas hakata nyyd kudema või proovida mõnd keerulisemat, kuid rahuldustpakkuvamat paljunemisviisi? Äkki aga roomab ligi mingi miturakne elukas (Fred Jüssi, kes parasjagu soos mägrapeeru lindistab) ja vaene limaklomp yritab jalga lasta, ei saa aga iseendaga suuna suhtes kokkuleppele ja põrutab minema korraga kahes suunas pannes niimoodi toime esimese pooldumise. Yks pooltest pannakse muidugi koheselt miturakse eluka poolt pintslisse, et ei tekiks kahtlusi amööbisoo põlvnemise suhtes.

See stsenaarium tõstatab jällegi eetilise probleemi: kas on siiski korrektne ennast päästes ohverdada oma järeltulija? Või oma ema ( tont teab kummaga on tegu, kas ema (või isa või misiganes) või järeltulija sest pooled peaxid ju olema geneetiliselt identsed)? Või miks ohverdada iseennast iseenda päästmise nimel? Tõenäoliselt on amööb kogu teadaoleva ja teadmata maailma kõige skisofreenilisem olend, sest tema isiksus pole mitte ntx kahestunud vaid pulbristunud, kuna ta on iseeenda ema, vanaisa ja kõik sugulased riburada mööda tagasi kuni suure rebenemiseni. Samas peaks amööbil olema tohutu liigimälu, sest ta on aastatuhandeid olnud sisuliselt yx ja seesama olend (Ma mäletan, et kui ma veel minu vana-vana-vana-vana-vana-vana-vana-vanaisa olin, oli siit kolme kulendipikkuse kaugusel miskit söödavat.). Selline mölakas mälu peax olema igale usklikule eeskujuks, kuna enamus ei mäleta isegi seda mida (rääkimata sellest, kus ja kui palju) nad eile jõid.

Lõpetuseks ei jäägi enam muud yle, kui loojat tänada, et ta andis amööbidele suht-koht lyhikese eluea. (Aitäh, looja!) Need raisad pidada paljunema iga kahe tunni takka ja kuna see toimub geomeetrilises progressioonis (mis tähendab, et armsast väikesest amööbikesest, kelle sa eile koju tõid, on hommikuks saanud 2048 ( ja homme hommikuks 8388608) näljaselt lõugu laksutavat elukat), on hyydlause "ela kiirelt, sure noorelt" igati teretulnud, kuna aitab vältida yllatusi stiilis: tea, kas see tuleb sellest seenesoustist või kahlan ma tõesti põlvist saadik amööbides? Samas on sellest ka paljugi õppida! Kui Püha Joosepi Vaimu Järgijate hulk sama kiiresi kasvaks (mida Joss ilmselt silmas peabki), olex vaja vähem kui kolm päeva,et kõik inimesed Püha Joosepit tunnistax!

Äraytlemata suur on Suure Püha Joosepi tarkus!

Autor: James

Algusesse

Vägitükkidest

Tere, mina olen Jamez, teine preester äraseletamise ja esimene vägitükkide alal. Esitex: mis on vägitükk? Vägitükk on enda eluohtlikkku olukorda panemine. See hõlmab näitex arutu hulga alkoholi joomist, linnavahel 100-ga kihutamist ja seale taha keeramist. Teisex ja olulisex tingimusex on eluga välja tulemine ja sellest teistele kõnelemine (fotograafiline materjal on soovitatav). Nagu hulgaliselt tunnistajaid on väitnud on ntx Jamez ja Tyrgi Mahvia ära joonud galloni viina ja seejärel viievõitlusest mentidega elusalt välja tulnud. Samamoodi on väidetud ka seda, et nende turjad olnud ysna pilbastex pextud, mis on iseenesestmõista puha kadeduse ja laimu vili.

Linnavahel 100-ga kihutamist Suur Püha Joosep küll heax ei kiida, kuna see ohustab ka teisi jüngreid ja sea vägistamine ei nõua ilmtingimata Püha Joosepi Väge (edaspidi: Vägi), kuid just Väe kasutamine teebki tavalisest lollusest yhe suure ja tõelise Vägityki! Tavainimesega võib ohtralt juhtuda kõikvõimalikke seletamatuid ja yleloomulikke asju, kuid kuna neil juhtudel pole Püha Joosepiga midagi pistmist, siis võib need liigitada lihtsalt vedamise alla. Püha Joosepi vaimu järgija seevastu, kelle sees on osa Püha Joosepi Väest, saab olukorda enda kasuks kallutada ilma, et peaks lootma oma "heale õnnele" vms. Kiire palve või ka hingestatud mõtte abiga, mis pädevamatel jüngritel toimub täiesti alateadlikult, vabastatakse promill või paar Püha Väge, mis garanteerib soovitud elupäästva efekti (7 promilli ei tapa, auto saab õigel ajal pidama või siga annab kätte!).

Et usklikul kriitilistel hetkedel Väest puudu ei tuleks, on vaja ennast ka regulaarselt laadida. Parimad kohad selle jaoks on muidugi Tiik ja Püha Joosepi suveresidents Ihastes kuid juhul kui nimetet kohad on kauguse või liikumisvõime puudumise tõttu kättesaamatud, aitab ka pühade tekstide lugemine siinsel pühal leheküljel, ansambli "Püha Kõblas" kuulamine ja pühade laulude laulmine. Kui sitt on täiega leevakotis, oleks tululik minna kuskil kella kolme paiku öösel tihedalt asustatud elamurajooni ja kõigest kõrist Püha Joosepit appi kutsuda. Tavaliselt saadab siis Püha Joosep lisaks Väeannusele ka vajaliku seltskonna järgmise vägityki tarvis. Suur on Püha Joosepi lahkus!

Kahjuks pean aga lisama, et ylemäärane Väe tarbimine vägitykkide sooritamiseks jääb võrdlemisi harva ilma kõrvalnähtudeta. Levinumad neist on meeletu peavalu, sinikad, valusad või puuduvad liikmed, jms. Tihtilugu, eriti peale väga suure koguse väe kasutamist, on tavaline ka mälukaotus, mistõttu kinnitust sooritet vägitykile võib saada vaid pealtnägijate ja kaasategijate kaudu. Seepärast, head usklikud, hoolitsege selle eest, et teil oleks alati piisav hulk tunnistajaid ja ka protokoll ette näidata! Mis kasu on vägitykist, kui see sooritatakse pimedas keldris ja ämber peas! Kogu maailm peab tunnistama Püha Joosepi Väge ja tema vaimu järgijate imetegusid!
Oo Püha Joosep, sa oled meiega!

Autor: James

Algusesse

Pühad raamatud

Teatavasti on enamus tõeliselt tähtsaid usuasju kirjas pühades raamatutes. Kuigi Püha Joosepi Vaimu järgijatel ühtset pühakirja pole, võib siiski iga usklik ja miks mitte ka uskmatu endale isiklikuks tarbeks mõne valida (või lausa ise kirjutada). Pikkade vaidluste tulemusena on preestrid jõudnud järeldusele, et püha saab olla ainult selline raamat kus ei kirjutata midagi valet.
Kandidaate püstitati loomulikult kolm.

1)"Aabits" - See on hea raamat sest see väga ammu on kirjutatud juba, selles raamatus tõesti ei valetata - ja seda kah kaks osa, et "Kuke Aabits" on nagu "Vana Testament" ja siis "Karu Aabits" on nagu "Uus Testament"

2)"Trigonomeetria Õpik" kus räägitakse milleks kõik kolmnurgad head on - aga see jälle liialt keeruline lugeda äkki, et inimesed saavad küll aru milleks kolmnurgad aga mai tea kas mõnda sellist värvilist on kus seletataks ka ära miks kollased kolmnurgad head on - hakka siis neile uskmatutele lollidele veel eraldi üle seletama

3)"Naksitrallid" - see on kah väga hea raamat sest 1) on ta ammu kirjutatud 2) Naksitralle oli kolm 3) ka sellele on järg 4) selles räägitakse sellest et maailmas peab valitsema tasakaal 5) Selles räägitakse et vanamutid on enamuses lollid 6) jne.

Kuna neid sai kokku kolm siis jõutigi lõpuks järeldusele, et ju nõnda Jumal ette nägi ja mida juba Tema on paika pannud ei seda meie muuta tohi.

Lahkame siinkohal natuke Aabitsatõdesid:

Tähestikku on peidetud terve suur hulk tähti –loomulikult sümboliseerivad need kõige muu hulgas arenguastmeid.
Esimeseks täheks on „A“ – selle alla koonduvad kõige madalamad eluvormid : Amööbid, Alien’id, Asotsiaalid, jne. – igast vähegi inteligentsemast eluvormist eristab neid paaritumis/paljunemisviis – milleks Amööbilaadsetel ja tulnukatel teatavasti pooldumine – st. Need elusolendid on võimelised paljunema, kuid neil ei ole võimalik paarituda ilma paljunemata. No üritage te ise Amööbide pooldumisvastast vahendit turustada.
Edasi on suur hulk mõtetut ja tühja maad B – H (no loomulikult on vahepeal kah kõikvõimalikke olendeid nagu Bmööbid, Cmööbid jne.) Aga nendest ei ole hetkel mõtet pikemalt pajatada – egas „A“ tähega tegelastestki pole suurt muud põhjust rääkida kui ainult sellepärast, et sealt kõik need hädad algavadki.
Jättes vahele hulga arenguastmeid jõuame „I“ täheni – see sümboliseerib Inimkonda – Inimeste paljunemisviisiks on hõõrdumine – sellisel arengutasemel olenditel on loomulikult ka välja arenenud teadmised ja oskused selleks, et paarituda ilma paljunemata. Olgu Joosep selle eest kiidetud.
Järgmine täht on „J“ – see on Jumala ehk siis Joosepi täht (tõsi sama tähega kirjutatakse millegi pärast veel ka teiste ebaoluliste jumalikustatud tegelaste nimesid – ilmselged ilukirjanduslikud liialdused või düsgraafilised eksimused). Kuna Joosep on Jumal – siis otse loomulikult ei tule Tema puhul paljunemine kõne allagi – millest järeldub et Jumala elu on üks pidev ja lõputu paaritumine iseendaga.
„K“ täht on loomulikult selleks loodud et oleks võimalik komnurka kollasena kujutada – aga selliste spektograafiliste olendite paaritumiskommetest ei tea me õnneks või kahjuks midagi ja jäägugi sellest kirjutamine rohkem FHM’i laadsete ulmeajakirjade tegevuseks.
Mingil meile mitteteadaolevatel põhjustel on olemas tähestik ka „K“ tähest edasi –võimalik, et on olemas veelgi kõrgemalt arenenumaid tegelasi kui Joosep, kuid tõenäolisem on siiski, et kõik ülejäänud tähed on tegelikult Jumala valduses – lihtsalt Jumala maine keha Joosep kujul on ainus millega suhtlemine mingilgi määral on inimkonnale võimalik ja vastuvõetav ilma pöördumatusse dementsusesse langemata.

Trigonomeetriliselt:
Nagu te isegi aru saate on võimalik eelpoolkirjutatut ka graafiliselt kujutada – loomulikult trigonomeetria abil: kus nurkadeks oleksid A,I & J ja värviks K – sellest omakorda järeldub AI = IJ = JA. – ehk Inimesest Jumalani on veel vähemalt sama palju maad kui ainuraksest inimeseni. Mille baasil saab teha hulga teoreetilisi arvutusi. Võttes lisaks maakera ümbermõõdu 40070km, teadmise sellest, et elame maakera siseküljel ja teadmise, et võrdkülgse kolmnurga ümberringjoone raadius on umbes 0,577 küljepikkusest - saame valemi
Maakera ümbermõõt/2/Piiga/0.577 = 40070km/2/3.142857143 = 6274.7727269829648760462288692706/0.577 = 11084.132975707044845834018837557 km - siis seega peaks olema ainuraksest – tõsiuskliku Inimeseni ja tõsiusklikust Inimesest Joosepini umbes 11084.132975707044845834018837557 km. (otse).
Uskmatutele ei ole muidugi sellised shortcut’id kättesaadavad ja seega on nad jumalast oluliselt kaugemal, umbes nii 2272.5336909596218208326478291167 km jagu.
Seega on usklik olla keskmiselt 20.502584152863425533895172752281 % parem kui uskmatu.
Loomulikult on usuga seotud ka mõningased riskid – kui tavainimesel võtab pöördumine arengust taandarenguni 180 kraadi või kui uskuda mõnesid hüpoteese maakera tiirlemisest siis piisab ka kohaltammumisest – siis usklikul on selleks ainult 60 kraadi (IJ-IA = 60kraadi). Ajaloost on teada juhtumeid kus korralikud ja klanitud palvevennad on suures õhinas eksinud oma teelt selle 60 kraadi võrra – nüüdseks on nende areng kusagil inimese ja Amööbi vahepeal – umbes selle koha peal kus asuvad vihmaussid ja vaglad – vähemalt kui otsustada liikumisviisi järgi Pirogovi pargis.

Naksitrallid:

Naksitrallid on väga müstiline ja illuminaatne raamat – eelpoolnimetatutest ka kõige uuem – seetõttu ka kõige vähem uuritud pühakirja osa - seega võiks seda võtta kui ainult edasijõudnutele mõeldud kirjandust, milles peituvad tõed ei ole paljuski sõnades väljendatavad ja mis peaksid valestimõistmise vältimiseks kättesaadavad olema vaid tõsiselt pühendunud siseringile.

Algajale pühakirjahuvilisele soovitaksingi siinkohal alustada vaimseid rännakuid pühade tekstide maailmas alustades siiski Aabitsast. Peale selle süvendatud õpet (soovitav on tähestik pähe õppida) võib juba kõrvale võtta ka geomeetriast jutustavaid teoseid – ning alles peale trigonomeetria süvaõpet suunduda edasi Naksitrallide imepärasesse maailma.

Lugemishuvi tekitamiseks ja jutu lõpetuseks tsitaat pühakirjast: „ Pohmell vajab vaikust ja rahu – transport ei tule kõne allagi“


Olgu Joosep tänatud hea mõtte eest panna pühad mõtted kirja !


Autor: Türgi Mahvia

Algusesse

Lisa artiklile "Vägitykkidest".

Peale põhjalikke inim- ja loomkatseid*, pealtnägijate tunnistusi ja lahkamisaruandeid on õnnestunud ligikaudselt kindlax määrata Väe poolt antavate õnnistuste arvulised näitajad. Et järgnev olex kõigile arusaadav ja yheselt mõistetav, on kasutatud D&D termineid ja systeemi.
Niisiis: reeglina on püha väe poolt tagatav efekt, mille preester (või ka lihtliige) saab, +2CON ja -1INT. CON- i boonus muudab isiku vastupidavamax kõigile teda kahjustada võivatele efektidele, kuid samas ei ole ta võimeline kuigi selgelt mõtlema, kas käsil olev tegevus ikka mõistlik on. Erandjuhtudel on ette tulnud ka boonuseid +1STR ja +1AGI, kuid alati koos INT-i penaldiga. Huvitav on tõdeda, et ntx alkoholi tarbimine muudab boonuse aeg-ajalt vastupidisex, nimelt +1INT ja -2CON. Selline intellekti lisa muudab preestri(kelle intellekt on nagunii supernaturaalne) millegi superkompuutri taolisex, kes on võimeline hetkeliselt lahendama näiliselt lahendamatuid eksistentsiaalseid ja teaduslikke probleeme(kust õlut saab, kuhu kusta, mitu nurka on kuuemõõtmelisel kuubil, jne.). Kahjux peab tõdema, et superteadvusega kaasneb ka varjukylg, nimelt ei ole ylejäänd inimkond võimeline yliteadvuse tasemel olevat preestrit alati mõistma, mis on viinud mitmete konfliktideni. Lisanduv CON-i penalt, mis aja jooxul kasvab, viib yldjuhul selleni, et preester vajub unetaolisesse transsi, kus ta saab oma jõuvarud taastada. Seda seisundit peetaxe pahatihti tavalisex joobnu unex, kuid miski polex tõest kaugemal.
Kui keegi on kogenud teistsuguseid Püha Väe antud õnnistusi, palume lahkelt teada anda,et  uurimus olex täielik.
Suur on Pyha Joosepi vägi!

*Mõne katsealuse liigilist kuuluvust ei õnnestunud määrata, lisaks jäi kahtlus, et yx neist oli lihtsalt mõtlev sammal...

Autor: James

Algusesse